Semester är underbart!

Nog dags att uppdatera här lite ;)

Nu är vi på SEMESTER!! Helt underbart är det och jag trodde inte att jag skulle kunna slappna av mitt i all bröllopsplanering men det kan jag faktiskt! Självklart är planeringsblocket och alla tidningar med...haha!

Vi åkte i tisdags kväll ner till S mormor i Kristala (närheten av Hultsfred) och var där tills igår eftermiddag. Ett besök på Atrid Lindgrens värld gjorde vi i onsdags med underbart väder och lagom med folk. Tjejerna hade väldigt roligt och fick kram av Madicken och pratade lite med Pippi och hennes pappa, hehe! Det är beundransvärt hur skådespelarna klarar av att göra sina roller hela dagarna och improviserar utan att det blir konstigt. Barnen märker ju inget utan de tror ju att de verkligen är en del av allt.
Ska försöka få till lite bilder ikväll, det är så många bara...hihi! Abbe kom och satte sig och spåpratade med Lion lite, han kallade honom för en söt skit! Madicken beundrade hans fina ögon...mmm...stolt mor!






Snart ska vi ta en tur till Kolmården och åka Safari! Tur det bara är 20 minuters biltur för då kan man dela upp Kolmården på 2 dagar. Parken ska vi till på måndag!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Astrid Lindgrens värld, dit skulle jag också vilja åka... Har något vagt minne av att jag kanske har varit där som liten men jag vet inte ens om det fanns då på 80-talet?? Jaja, jag får väl åka dit med mina barn. Hoppas ni har det fint och trevligt i sagovärlden! Om du ser Ronja så ta ett foto... Hon var min favorit när jag var liten. :)

2010-07-23 @ 14:03:55
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbart att komma iväg hemifrån inte sant!

vi kanske far till Tyskland för en liten titt omkring, får se vad min kära fästman planerar;)

2010-07-23 @ 18:17:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Nu har jag oxå gjort så att jag måste godkänna!! ;) Så nu kan du skriva vad du vill. Så smart du är !! Tack!!

Kramen

2010-07-24 @ 00:21:09
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0