Kusinträff

God morgon!

Idag är det strålande sol...så gött! Ska fortsätta påbättra brännan, ta en promenad i skogen och försöka springa ett helt varv (4 km) utan avbrott. Sen i ikväll kommer Izan hem efter 2 veckor på kusten...längtar massor efter henne min lilla prinsessa! Vi hade funderingar på att åka till Hjo idag med för att strosa omkring där jag växte upp, det var typ 10 år sedan jag var där sist! Men det beror på när bilen är klar på verkstan och hur vädret är då.

Förra veckan var vi upp i Örebro och hälsade på S ena syster med familj och en nyfödd liten bebbe! Två till av hans systrar passade på att komma samtidigt så vi var ett helt gäng däruppe och det var supertrevligt och mysigt. Det fanns ytterligare en liten bebis där så nu har Lion 3 små kusiner i hans ålder (2 på S sida och 1 på min sida)!! Annars är det uppe i totalt 9 kusiner på bådas sidor och en liten till är på väg (min syster) i början på nästa år!! Babyboom i släkten, haha!


Gabriel, Filip, Benjamin, Lion och Milo


Mammas älskling!


Jag å lilla Ebony.


Kusinen Tyson och hans lillasyster Ebony!


Lion småpratar lite med sina minsta kusiner Ebony (2 mån) och Lee (4 dagar).


Nu ska skorna på och ut i skogen jag gå...haha där fick jag till det!

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0