Shoppingtarmen suger...

Blev inte riktigt som jag hade tänkt igår kväll...hehe! Gick å la Lion och han ville inte somna ensam så då sövde jag honom med vaggning och sång. Bara det att det var liksom inte bara jag som somnade vid åtta utan även en väldigt trött mamma, hihi! Så hela min lördagkväll vart förstörd, men nu är jag utvilad och det är skönt.

En promenad snart i skogen å sen bär det av in till Nyköping för lite shopping :) är väl rea lite överallt nu och det gillar vi barnfamiljer! Lion har ju övergått till storlek 74 nu å det har han inte så mycket kläder i än.
Jag tänkte även köpa ett nagellack och ny mascara!

Så fotona får ni vänta på tills ikväll (om jag inte somnar igen)!!!

Ha en skön regning dag!



Izabelle var lite blyg inför Emil.


Ingen fisk blev det i Körsbärsdalen...konstigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina bilder, hon ser lite förtjust ut i Emil,hihi;)

2010-07-25 @ 13:02:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, jag antar att du behövde sova... ;) Ganska skönt när man somnar så där bara det att det inte går enligt planerna...

Kramen, Maria

2010-07-25 @ 15:26:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, Millenium-trilogin tv-versionen finns på Dvd nu. Vi köpte dom på Media Markt för 99kr/st. Det är 3x2 dvd:er.

Helt klart värda att se.

Jo, vi är kvar i Sthlm på tisdag. Planerar att åka ut till Sandhamn då. Sen åker vi nog hem på onsdagmorgon. Försöker pricka in fint väder å har lite beslutsångest om det blir Sandhamn imorgon eller på tisdag, men det lutar åt tisdag.

Vad ska ni hitta på i huvudstaden??

Kramen, Maria

2010-07-25 @ 23:00:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Nä det va inte så skoj...



Ja det låter ju så spännande, tänkte få min uppsydd men så hittade jag denna och jag va helt såld...



Jag har gått ner 10 kg sammanlagt och minskat nästan 30 cm om magen och midjan...

Jag har ett mål att gå ner till under 70 så jag kämpar på.



Kramiz

2010-07-26 @ 09:09:52
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Nä det är ju en del av hela grejen, möhippan är större än vad man tror...



Om det skulle börja regna på kvällen eller så, så vill jag inte fördärva min brudklänning så då har vi nu köpt denna som en extra klänning.



Jag hade gärna gjort det med, men jag har förstor byst (H) för att det skulle se snyggt ut. Det finns ingen bh i min storlek utan axelband iheller så jag fick ta det korsetten :)



Kramiz

2010-07-26 @ 09:13:58
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0