Ännu en ny vecka

Shoppingen igår blev hellyckad!! Hittade 3 klänningar och en tunnare kofta till mig (var inte planerat) för bara
200:-! Sen ett par snygga tights med rosor på Indiska för 129:-. Det var längesen jag hittade nått på rean till mig faktiskt så jag var så lycklig över mina kap! Får se om jag får mod till mig att visa er det på bild. Är fortfarande lite vemodig att visa bilder på mig själv, hmm...

Till Lion blev det några tröjor, ett par byxor och ett par finskor till bröllopet och Izabelle fick en pyjamas!

Någon mascara blev det inte men 2 nagellack däremot som givetvis är rosa, hehe!
:)
Efter shoppingen hjälpte vi S minsta syster att flytta å sen vart det en lugn kväll hemma med film. S somnade som vanligt och jag orkade knappt hålla ögonen öppna jag heller så vi får kanske se färdigt den ikväll.

Det var ju meningen att vi skulle åka hem imorgon men det blir på onsdag istället så då passar vi på att åka till Stockholm imorgon, där det ska shoppas brudklänningstyg och strosa i gamla stan, mysigt!

Lite bilder från Kolmården i lördags...är hur många som helst så jag kan bara visa lite :)


Mina absoluta favoriter bland djur...DELFINER! Älskar dessa å har en hemlig dröm att en dag få simma med dem!


Denna elefant var lite hungrig å då passade jag på att ta en närbild!


Pappa gorilla håller ställningen...sovandes!


Mjauu...


Izan kelade med getterna.

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis till fynden...det gör en sååå glad.

Vilka fina bilder, nu blir tom jag sugen på att gå i parken.

Jag bor bakom Konsum i Krokek.

Kul med en dag i Stockholm, det funderar vi med på att göra snart. Hoppas du hittar vad du söker.

Kram

2010-07-26 @ 16:54:09
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Linda

Tack sötaste du, fina bilder här med ju, diggar gorilla stilen!!

på onsdag drar vi, tjohooo! Se vart på bloggen;)

2010-07-26 @ 18:53:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vilka härliga bilder :) Du är duktig!!!

Vad skoj att du fick shoppat lite till dig själv med, det behövs alltid :)

Kram

2010-07-26 @ 22:03:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härliga bilder! :)



Sv:

Tack så jättemycket

Mina caketoppers blev jag faktiskt himla nöjd me :)

Ja.. vi gifte oss den 18 oktober.. Ösregn! :P

Gifte oss kl tre och fotades innan.. då var det uppehåll. Ja, det kan ju vara lite mörkt om ni ska fotas efter vigseln..

2010-07-26 @ 22:11:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Nämen, hallå där!! Vilka läckra bilder du bjuder på!! ;) Gillar dom skarpt!! ;)

Håller tummarna att du hittar tyget imorgon!! Vi var till Sandhamn idag å det var superfint!!!

Imorgon åker vi in till stan å strosar runt lite, får se vad vi hittar på!???

Ha så kul i storstan. Hoppas slottet blir till belåtenhet för "dotra". ;)

Kramen, Maria

2010-07-26 @ 22:24:57
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul det vore att få träffa en massa djur på Kolmården. ;)

2010-07-27 @ 10:13:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jo jag kämpar på, men just nu så är det tugnt som bara den.. Mår inte alls bra och har en negativ svacka igen :(



Kom du nu ut på dig joggingtur???

Hoppas att ni har det mys i Storstan.

Kram

2010-07-27 @ 15:20:48
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, jag tänkte också att det hade varit kul om han inte fått se mig innan, men det var rätt skönt att ta fotona innan.. Fast man är nog mer avslappnad efter :P Lite smånervös var man ju allt :)

Det öste verkligen ner när vi kom ut ur kyrkan.. men det bryr man sig inte ett dugg om den dagen :) Se bara till o ha ett stort paraply ni båda får plats under, kan vara fint på fotona med :)

2010-07-27 @ 19:45:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jag är nagelbitare så att det stänker om det, så jag satte på tippar första gången och sen så hade jag bara mina egna. Jag fick kapa mina till hälften nu så långa dom hade blivit. Så nu förstärker jag bara mina egna helt enkelt...



Jag har funderat på det, men jag vet ej om jag ska ha slöjan eller inte. Kommer nog inte att bestämma mig förrens dagen med stort D...



Vad duktig du är :)

Ja jag hoppas att jag kommer igång med energin snart igen, den behövs.

Kram

2010-07-27 @ 23:21:47
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0