En dröm i rosa...





Titta vad min älskling kom hem med idag!!Jag älskar att få paket men det här slår nog allt...gissa om jag är LYCKLIG!!!! Min laptop som jag köpte för 2 år sedan har gjort sitt. Igår stängde den av sig efter 1 timma för att den var överhettad, förmodligen hårddisken som håller på å craschar och varje dag sedan i somras har jag bara väntat på att den inte ska starta. Den funkade skitbra i 1 år men sen när garantin gick ut så började den krånga.

Man har ju ganska mkt på en dator så jag har ju varit livrädd för att alla bilder ska försvinna. För 2 veckor sedan köpte darlingen en liten extern hårddisk så jag sparade ner allt men det tog ett bra tag eftersom datorn bara stängde av sig. Å nu igår så inträffade det jag bävat för...den lever sitt eget liv. Va ju jätte ledsen för det för det skulle innebära att jag inte längre skulle ha en dator. Men nu har jag en som jag haft i drömmarna i några år...EN ROSA liten sak som bara är gudomligt söt som socker, hihihi!! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Såå söt! Mysigt när man får oväntade överraskningar... Är det dom nya köksgardinerna jag skymtar där bakom:)



kram

2010-02-27 @ 18:38:38
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Wow!! En sån vill jag oxå ha. Jag har en asus fast en större, tror jag. Har haft den i 2 år och är jättenöjd med den. Peppar, peppar men den har inte sturlat nåt alls, än så länge...

Har fått för mig att Asus gör bra laptops!?!

Finfina kläder lillen fått!

Kramen, Maria

2010-02-27 @ 23:27:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj, sicken present :) inte illa.



Superfin är den, jag har en likadan! :)

2010-02-28 @ 22:36:54
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0