Gårdagens skörd!

Inte blev det mycket shopping igår men liite...Konstigt det där när man har lite pengar att kunna shoppa för å då uteblir lusten totalt och jag blir snål så in i attan, hahaha!

Men Lion fick en present från gammelfarmor (min farmor) som jag hade spanat in ett tag, kanske lite tjejig men den är så söt å jag ska se till så Lion blir lika förälskad i den som jag är!!

Så detta bidde det igår...

Bamsen (Lotta på Bråkmakaregatans gosegris) VISST ÄR HAN SÖT!!!



Å detta blev det till hemmet...lite ljus som ska placeras i ett fat


Nu måste jag fixa ornign mig å lilleman för vi ska till bvc för vägning å jag ska berätta för sura sköterskan att jag ska sluta amma...håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Grisen är ju helt underbar!! ;) Å, ljus är ju aldrig fel. Vi får passa på att ha tända ljus nu för snart är det för ljust ute!! ;)

Stå på dig på BVC!!

Kramen, Maria

2010-02-12 @ 13:21:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Enna

Fina ljus:) Jag älskar ljus.

2010-11-18 @ 22:54:52
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0