Trevlig fredag

Nu har jag varit och lämnat min dotter hos sin pappa. Känns lite tomt som vanligt, tur jag har Lion.
Dagen har gått i en rasande fart men har fått lite vettiga saker gjorda och hunnit med ett 40 min pass på crosstrainern. Så nu har jag tränat 3 dagar i sträck så imorgon blir det nog vila för att kroppen ska orka fortsätta träna, behöver kanske inte chocka den alltför mycket.

Igår va jag å shoppade loss på stan för mina födelsedagspengar och fick en del saker! Har varit emot att handla kläder innan jag gått ner i vikt men fick inse att jag va tvungen att skaffa lite nytt eftersom nästan inget passade eller va slitet. Inte så kul att handla största storleken men så är det nu. Ska verkligen bli roligt den dagen jag kan köpa mindre storlek.

Nu ska jag hänga lite tvätt och ta ett varv med bästisen (en blå Electrolux), sen ska det göras burritos och äpplepaj till kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så flitig du är med träningen :) .. men ta inte i för hårt.. då tröttnar man så lätt.



Hoppas du har en mysig fredakväll!

Kram

2010-02-05 @ 19:25:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad duktig du är!!! Hejja, hejja!! Helt rätt att du tar nån vilodag emellanåt. Kroppen måste vila för att kunna tillgodogöra sig träningen. Har hört nån säga att vila är lika viktigt som själva träningen. ;)

Vad gott det såg ut med allt gotta!! Själv så kör jag godisfritt ikväll. Fick goda mackor till kaffet när vi kom till svärföräldrarna å nu njuter jag av ett glas rött. ;) Det blir mitt godis...

StorKramen, Maria

2010-02-05 @ 21:08:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0