Snö å I-landsproblem

Fy va det snöar..är så trött på den här snön nu! Jag vill ha VÅR!!! Slippa klä på lillbossen alla hundra klädesplagg så han ser ut som en stoppad korv och skriker för att han inte kan röra sig. Tänk att bara klä på en tunn overall och lägga ner han i vagnen å gå en skön promenad och slippa traska i snö. Ååå va jag längtar. Undrar när våren kommer iår? Tror det blir en sen en men väldigt efterlängtad :)

Vi har planerat att ikväll åka iväg till min bror och hans fru å spendera helgen tillsammans med dem, ska bli super mysigt. Vi får väl se hur lång tid det tar att åka nu i ovädret men ner ska vi, PUNKT SLUT!
Har lagt ner det där med gardiner till vardagsrummet och köket oxå. Köket får en ny look med gamla gardiner å vardagsrummet får vänta tills jag hittar några som jag verkligen gillar. Har även kollat runt på nätet men hittar inget som passar kräsna mig. Vi har ju en mönstrad fondtapet i v-rummet som gör det svårt att kombinera med något annat mönstrat och det är det som är problemet nu. För inte kan man väl ha vitt vitt vitt överallt?? Jaja...ett I-landsproblem som löser sig snart.

Sitter å väntar för övrigt på att lillbossen ska bli hungrig igen så jag kan ladda med en flaska å söva han å sen ställa mig på crosstrainern. Det gäller att planera här i minsta detalj, haha!

Om jag inte skriver nått mer idag (men det tror jag) så önskar jag er en underbar helg! Blir nog svårt att blogga från min bror. Men jag återkommer ju på söndag isåfall :))


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, jag hoppas att ni kommer iväg å får en riktigt trevlig helg!!

När det gäller gardiner så gillar jag sådana där "fransgardiner". Jag kör med dom under vår å sommar då jag vill ha in så mycket ljus som möjligt. Tycker dom blir så lagomt luftiga. Åsså är dom ju enfärgade som borde gå bra ihop med en mönstrad fondvägg. Vi har problem med att vi har så högt i tak när det kommer till gardiner, färdigsydda är som att glömma för oss.

Sambon hittade fransgardiner på Clas ohlsson av alla ställen!! Kostade typ 80kr per längd!! Det är det billigaste jag hittat. ;)

Kramen, Maria

2010-02-19 @ 13:29:55
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

vilket härligt smile!

2010-02-19 @ 17:43:25
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gumman... hoppas allt e bra. Vilken härlig bild...



Har du tid får du gärna hoppa in å rösta på mig i veckans blogg... hjälp mig vinna... länk hittar du hos mig.



//Tess

2010-02-19 @ 20:53:45
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0