Ni som inte vet...

eller är nya läsare så har jag alltså bytt blogg. Det här är min gamla Lyxmamman. Kände att jag ville ha lite förnying nu när lillebror är född och vi bor på ny ort sedan i december förra året. Vore kul att få in vissa inlägg här från den gamla men vet inte riktigt hur jag ska göra än å sen tar det lite tid. Lixom att jag vill ha en design på den här, men det får vänta tills jag har tid helt enkelt. Lite tråkig som den ser ut nu men jaja...den går att läsa iaf och det är huvudsaken.

Som ni märker har ju inte kommit iväg än på promenix för nu fastnade jag här när lilleman äntligen slappnat av å somnat. Det gäller att passa på när tid ges!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0