Lördag

Har knappt kommit igång än för jag fick lite sovmorgon av min gulliga sambo. Det behövdes kan jag säga...blir inte så mkt ihophängande sömn här än å inatt får jag skylla mig själv. Var tvungen att se damernas final i curling, hihi! Dom är ju så duktiga!! GULD igen å det var urspännande i slutet. Lion sov som en sten fram tills spelet var slut men sen blev han hungrig så det blev sent (eller tidigt) i säng för min del. Men som sagt...nu börjar jag vakna till å kaffet gör susen!

Lite fix här hemma idag å förhoppningsvis ett träningspass är vad som står på schemat. Hoppas jag snart har tid att sätta mig med bloggen med å designa den lite för den är så tråkig nu...

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tvätt blir det för oss imorgon. Skönt att få det gjort innan vi åker så vi har rena kläder när vi kommer hem. ;) Idag vaknade jag halv nio, klev upp nio å väckte sambon kring tio. Han satt oxå uppe å såg curlingen, jag vaknade halv fyra å trodde han bara var uppe för att kissa men nä, han gick å la sig då!!!

Städat har vi gjort nu på förmiddagen å nu väntar besök av en kompis, ska umgås ett tag å ikväll åker vi till "mina bäbisar" (brorsbarn) å ska se schlager. Får passa på att pussa på dom sötisarna allt jag kan ikväll. Fy, vad jag saknar dom när jag är borta.

Nä, nu ska jag försöka få ihop ett inlägg innan vi får besök.

Ha en fin dag!!

Kramen, Maria

2010-02-27 @ 13:01:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Vilken bra start på helgen med sovmorgon!!



KRAMAR

2010-02-27 @ 17:38:15
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0