En vanlig dag

Måndag igen och mannen är i Norge å lämnar Lisa och jobbar så vi får se hur Lion är idag för han brukar passa på att vara lite gnällig när jag är ensam med han. Fast jag är ju inte riktigt ensam, har ju Izabelle hemma och hon har sportlov denna vecka. Hon är duktig på att hjälpa mig med alla småsaker som ska göras i hemmet och sen att passa Lion om jag behöver göra saker som att gå på toa, duscha eller laga mat. Så vi ska nog klara denna dagen galant, med rätt inställning så fixas allt!

Efter lunchen ska vi ta en promenad till biblioteket å låna nya böcker till henne och jag kanske oxå hittar något bra och inspirerande att läsa. En GI-bok hade inte varit fel men vi får se vad som finns där.
Nu är det någon som är jätte hungrig hör jag så bäst att sluta nu.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Anci

Trist bara när ungarna blir sjuka borta, men min far klara ju det galant =)

Vi bor i Värmland, ett litet ställe som heter Molkom, ca 3 mil från Karlsad =)

Tyckte inte det va så drygt att gå över tiden, för jag mådde kanonbra, det jobbiga va psykiskt när alla nära & kära ringde typ 3ggr var per dag och fråga om något va på G =)

Men jag hoppas verkligen man slipper gå över så många dagar denna gången, men det är lika bra att va inställd på det =)

Vad va det för butik du köpte Bamsen i..den va verkligen så söt. Vi kanske har butiken här med om jag har tur =)

2010-02-15 @ 11:15:51
URL: http://fruwikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0