Böcker och annat tjat

Brr va kallt det är att vara ute å gå, tur det finns mössor å vantar som värmer skönt! Inte gick det fort på promenaden för att Izabelle va med men vi stod ju inte still iallafall! Vi hittade lite böcker som ska läsas flititgt av mig för jag är ju tvungen att läsa Izabelles oxå eftersom hon inte kan läsa så fort än. Men det är en mysig stund vi har innan hon somnar med lässtund och just nu är det Sigge böcker som gäller. Det handlar om en tjej som är lika gammal som henne som har börjat på en ridskola å hennes favoritponny heter Sigge. Gissa om Izan tjatar om att få börja rida igen...hehe. Kanske blir det till hösten om det finns plats. Det måste ju vara när jag kan springa brevid henne och det går ju inte nu.
Jag hittade en två böcker till mig som handlar om gi-metoden och om träning efter förlossning. För nu ska alla överflödiga kilon bort en gång för alla! Hoppas böckerna ger mig nått bra, med det tror jag!

En liten envis kille ligger brevid mig här i sin babysitter och kan inte betsämma sig om han ska sova...trots gungning...


Kommentarer
Postat av: Anna

Godkväll...Hur står det till i stugan?

Lillkillen ser ju inte särskilt trött ut på bilden iallafall;)



kram

2010-02-15 @ 19:43:45
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

En glad liten kille ni har!! ;) Böcker är ju aldrig fel, hoppas du får till dig nåt bra från böckerna.

Kesot måste jag prova, låter ju jättegott. ;) Fortfarande snuvig å jag känner mig lite rastlös, vill så gärna träna men jag lär vänta tills jag är återställd så jag blir frisk nån gång! For förbi en kompis efter jobbet så jag skulle få sällskap då sambon jobbar kväll. Blir mer rastlös då jag är ensam. Det blir en tidig kväll ikväll för senaste kvällarna har jag legat vaken å snytit mig, inte kunnat somna pga allt snor. Men nu tror jag det ska gå bra!??

Kramen, Maria

2010-02-15 @ 19:56:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0