Att lära sig

Nu sitter jag med sista familjemedlemmen Lion i knät...hur mysigt som helst! Den kärleken man har till sina barn går inte att jämföra med något annat och heller inte att beskriva helt. En oändlig kärlek är vad det är och jag är lyckligt lottad att få känna den kärleken. För det är inget självklart att få privilegiet att vara gravid och föda fram ett barn tyvärr. Jag lider med alla som går miste om det och önskar inget hellre än att alla kunde fått den möjligheten.
Jag har fått bära och föda fram 3 helt underbara barn och jag njuter av varje sekund med dem! När jag var 20 år fick jag mitt första å nu är jag 34 och den minsta är 1 månad och 3 dagar. Man har utvecklats som mamma under dessa år och man ser saker och utvecklingen av barnen med helt andra ögon nu. Ska jag vara ärlig så var jag inte mogen eller redo för ett barn när jag var 20 år men alternativet att ta bort det fanns inte. Utan istället fick jag lov att mogna och ta mitt ansvar. Det första barnet blir ju oxå det man tar lärdom av mest och nu med 3:e så har man lite mer kött på benen men abslout inget proffs. Så är det hela livet, man lär sig olika saker och ibland lär man sig av sina misstag, men inte jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0