Om 4 dagar

Just nu önskar jag att dygnet hade 48 timma och att jag gick att dela i två. Är så mycket inför jul med barn hit och dit, julklappar ska köpas, det ska bakas och lagas mat och helst inhandlas lite julmat.

Inte ens hälften av allt som jag hade önskat att jag skulle hinna har jag fått gjort utan det tar sin tid och Lion kväer så mycket på dagarna numera att man är glad om man orkar hålla ut till kvällen. När barnen äntligen somnat så ha man så mycket man vill göra så det blir ofta långt in på natten för min del och sedan upp tidigt igen. Inte konstigt man är sjukt trött jämt...


Ska försöka bjussa på lite bilder framåt eftermiddagen men just nu vill jag bara få Lion att sova middag så jag kan få träna. Det blirstenhåd träning idag för när jag tog mod till mig och ställde mig på vågen vart jag ursinnig och allt kändes hopplöst. Nu har jag ännu mer kilon jag måste få bort och det passar ju bra när julen närmar sig med äcklig mat och äckligt godis ;)

Ha en bra dag och stessa inte ihjäl er som jag gör....



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag har bakat julgodis här hemma, det är allt gott=) Vid jul får man unna sig lite iaf;) Annars är jag inte så förtjust i godsaker;)

Angående sällskapsspel så är det absolut det roligaste o har kommit tillbaka igen..=)

2010-12-20 @ 14:38:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sluta stressa underbara människa!!! Njut lite av dygnen oxå;) Ta allt i sin ordning. Gör det du hinner med och strunta i allt annat. Finns inga måsten och borde.. För då blir man nervvrak!! Mys med jul nu ellerhur:))) Vi ska frossa i godis och mat du och jag!!! Älskar dig fina underbara syster

2010-12-20 @ 20:09:09
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:35:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: tess

Saken är att hur mycket du än stressar och hur mycket du än gör så sitter du ändå där på jul och är förvånad över att de inte blev mer än så... eller att du hann hälften och julen blev riktigt bra ändå. Ta de lugnt. De blir jul i alla fall.

2010-12-21 @ 17:18:25
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0