Nöjd pulka-åkare

Vi har en liten kille som precis börjat visa ett riktigt humör! Han slänger sig bakåt om det är något som inte passar och ger ifrån sig ett rytande...namnet Lion passar bra med andra ord :)

Igår tog vi oss ut och det var så skönt att komma ut i den friska kalla luften och få lite ny energi. Eftersom vägarna fortfarande inte var saltade så testade vi pulkan för första gången och den gjorde succé hos lilleman! Han satt helt tyst och tittade lite konstigt på mig först men efter några sekunder sktattade han och ju fortare jag sprang desto roligare var det. Inte helt lätt att springa med en nästan 11 kg tung kille i en pulka bakom sig när man har full mundering i form av skidställ på sig, men jag fick motion och han var helnöjd!





Efter promenaden och lek så var det riktigt skönt att komma in i värmen! Att jag är mer förkyld idag är en annan sak. Vad gör man inte för sina barn?


Nu ska jag sätta fart med att designa lite nytt till min nya adress. Har bestämt att börja med en egen sida och eget domännamn...lite spännande!

Ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Mira

Absolut, håller med om falska fasader! En del verkar leva ett perfekt liv, konstigt ;) Skönt att det finns en del som skriver om både upp och nedgångar, för det är ju så livet är!



Kul att göra om bloggen lite, lycka till! Jag har precis bytit till egen domän och det är jätteskoj att hålla på och greja =)



Kram

2010-12-04 @ 14:21:49
URL: http://www.mirandalux.se
Postat av: Rockkärringen

åhh det där med att slänga sig tillbaka känner man igen så väl... Ungar...



Mina barn har oxå olika egenskaper men även många som är likadana :)

Mammas gener tror jag då det är olika pappor.



Allt väl med dig annars vännen???

Kram

2010-12-04 @ 14:22:16
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

Huvva, jag känner igen detta med låga dagar då det bara känns tungt. Man är inte ensam om sånt och tur är väl det. Hoppas att du får nosen ovanför vattenytan snart, kramisar<33

2010-12-05 @ 11:23:47
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0