Mitt hjärta

Mer energi idag och det är riktigt skönt, det har jag längtat efter! Men nu till det svåra. Att inte skriva en mils lång lista och känna tvång att göra den på en dag. Utan bara ta en sak i taget och göra det i den takt man orkar och klarar för att inte bli sängliggandes igen. SÅ det är min utmaning idag. Kanske är en självklarhet för de flesta men inte för mig. För jag har för höga krav på mig själv...hela tiden. Jag är minsann en supermamma som fixar allt, haha! Jo jag tackar...om jag ens tänkte en tiondel av det så skulle jag vara nöjd. Men jag är jag och idag är allt lite lättare! Ett framsteg i rätt riktning.

Min solstråle som inte har några svackor :)


Favorit som alltid är i repris för Lion, plastskåpet!!



Bäst att plocka med så mycket det går innan det är dags att gå vidare!


Så här är det hela tiden nu. Han går och går! Så mysigt att se hans framsteg!

Kommentarer
Postat av: Mima

Ja, visst är det kuuul! =) men lite pilligt åxå.

Va fina dina gardiner va! Sånna vill ja ha! =) Får bli till nästa jul, i år ska vi ju byta fönster, så jag har inte ens bestämt mej för om jag ska pynta eller ej.



Va söt dinn lelle är! =) Underbart när dom börjar gå! =)

Hur gammal är han?



Kram!

2010-12-02 @ 18:31:41
URL: http://mammamima.blogspot.com
Postat av: Sanna

SV: Vad bra att underkläderna har kommit. Hoppas du blev nöjd med din vinst.



Kram Sanna

2010-12-02 @ 20:38:04
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv; Att drömma eller önska kostar inget.



2010-12-02 @ 21:06:12
URL: http://fashionink.blogg.se/
Postat av: Hannah

Mosters lilla goding!! Han får mig att tänka ca 14 år tillbaka i tiden.. Grenandersgatan.. Min lilla goding Rasmus som rev i allt.. Kommer du ihåg hur hans stora rum brukade se ut? Han hade ju inte direkt bara en leksak heller!! Överallt.. myser Mina underbara systerbarn!! Skönt att du känner att du kommit ett steg framåt.. Det är en underbar känsla<3 Puss älskade syster

2010-12-02 @ 21:49:18
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Tack Petra, du är en vacker liten pärla, som glänser med all din djuphet. Du skriver bättre än du tror, du har mer djup i dig än du tror och mer ärlighet än många, ingen fasad. Sen alla kantigheter, det är en del av dig, det är det som formar din personlighet. En oslipad diamant som ska förbli så. Slipade diamanter, vad är det för skitsnack! Snart har jag tröttnat på allt vad perfekthet heter. Jag har tröttnat på mig själv också, all press jag sätter upp för mig själv.



Forstätt att tänka, blogga och fundera. Du skänker många kloka tankar och funderingar, kanske till de som verkligen behöver läsa det också!!



Tack för din kärlek!!



KRAM

2010-12-03 @ 11:36:58
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0