Barnfritt tack!

Nu kom Izan hem från skolan så då kan jag hoppa in i duschen innan vi drar ner på stan för att köpa mat och kolla tygutbudet. Det är jätte svårt att få tag på puder rosa tyger och mjuka trikåer. Är grymt sugen på att besöka garnbutiken med. Det har blivit avkoppling för mig att sticka på kvällarna så det är något jag längtar till när det börjar bli kväll, hihi. Tantvarning på mig kanske?? Kommer säkert inte dröja länge förren jag tar med mig stickningen när man åker bort med! Bara korgen som det ska ligga i som fattas...med hänglås!

Lilleman ska ut å rastas med ett par timmar tills han somanr av utmattning. Kan var det enda sättet att få han lugn ett tag kanske? Baksidan på huset är perfekt...massor av snö att pulsa omkring i. Kanske räcker med ett par varv där, hehe? Just nu skulle jag vilja ha ett par dagar utan barn och bara rå om mig själv på. Göra det jag aldrig får tillräcklig ro att göra när barnen springer omkring mig dagligen, sy och sticka!


Ha en tevlig eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan tipsa dig om att ta en tur till Grands tyger i Brännebrona. Där finns det 200kvm med alltifrån garn till möbeltyger och eftersom de ska stänga butiken nästa år så har de nu 50% på alla metervaror. De har dessvärre bara öppet fre(11-19),lör & söndag(11-17).

2010-12-16 @ 09:10:10
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0