Mindre världsproblem ;)

Det var inga problem att få pengarna tillbaka, hon skämdes nog lite att hon sagt att den var vit för det syntes väldigt tydligt att den inte var det. Så då fick jag gå till Hem och Hobby istället å där hade dem benvit tyll som jag ville ha egentligen (inte kritvit) å 7:- billigare per meter! Så nu är jag 20 meter tyll rikare...haha...det kommer bli en STOOR kjol!

Gick även förbi Blomsterhallen å pratade lite om blommor, va de kunde beställa hem å när det skulle göras. Har ju snöat in på en ros som heter Heaven, den är ljuvlig! Men nu när jag skulle leta efter en bild så hittade jag en rolig hollänsk sida med massor av rosor...vojne vojne säger jag bara! Hur ska jag kunna välja vilken jag vill ha???

Här är de som föll mig i smaken:


                   Aerobic                                 Auqa                                       Bella Vita



           Cezanne                              Esperance                                Juanita



           Prime Time                         Sweet Elegance                         Sweetness



      Fick en efterfrågan om sidan ni hittar dessa rosor å det är : www.fsq.nl  en hollänsk sida så lite svårt att förstå språket, men bara att leta;)



Denna kan vara Heaven...


I buketten till höger är det rosa heaven




Så nu har ett nytt världsproblem skapats....



Förutom rosbilderna längst upp så har jag googlat på "ros heaven" och fick upp de andra tre som bilder.













   


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men ett ganska trevligt "problem". ;) Ja, nog är det svårt att välja. Kände mig stensäker på "prime time" när jag först tittade men sen så kollade jag lite extra å då är ju alla fina!!!

Skiljer det i pris, eller??? Tänkte att du kanske får hjälp av det???!?

Det finns ju hur många fina brudbuketter som helst!

Är det en sån rund bukett du vill ha???

Annars är jag svag för sånna typ vita liljor, bara några stycken. Men det är ju jag, är svag för enkla saker... Hua, undrar om jag får samma trevliga "problem" nån gång??? ;)

Ser fram emot att se vad du väljer...

Lycka till med beslutet!

Kramen

2010-08-02 @ 20:19:54
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag älskar dom ljus rosa rosorna med lite lime grönt nertill ( vet inte namnet men du har några som liknar )

Härliga problem du har :)

Kram

2010-08-03 @ 12:57:03
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Hanna

Guuuud vad vacker den med vit o rosa rosor i var:))) gillade den skarpt!

2010-08-05 @ 22:17:21
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Katja

Sweet Elegance är en riktigt fin ros tycker jag :-) Men jag gillar ju det här skira, lite gammeldags

2010-08-06 @ 08:22:51
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du vill inte delge adressen till denna sida? Vilket du borde göra i ditt inlägg eftersom bilderna gissningsvis kommer därifrån...

2010-08-09 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0