Riktigt nöjd!

Äntligen har jag lite tid över att sitta här :))

Helgen har varit full av saker å jag har förberett mig för spelningen igår på O´Learys. Det var så kul att få sjunga inför en liten publik igen! Hoppas verkligen det blir föer spelningar i framtiden!! Tyvärr har jag inga foton från igår men så här såg jag ut innan jag åkte...



Hade även ett ljusrosa spetslinne över å en massa pärlhalsband! Kände mig faktiskt fin för en gång skull!
Det är en härlig känsla att kunna handla kläder i normal storlek igen och att kunna köpa jeansleggings på Gina tricot...utan att behöva leta efter XL å sen bli besviken på att inte ens de passar.
På 2,5 vecka har jag rasat i vikt (-6kg), förmodligen pga stress och att jag rört på mig massor! Hoppas jag fortsätter att gå ner nu så jag inte får en stå-stilla-period, blir så stressad då, hehe.

Nu ska jag passa på att redigera lite bilder medans Lion sover.

Ha en skön eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tjusigt!!

Vad duktig du är!! Blir så inspirerad men jag är inne i semesterlunken = latare än mig är svårt att hitta. Har tvärtemot du gått upp i vår/sommar. Men jag tänker ta itu med det ordentligt när semestern är över.

Kramen, Maria

2010-08-01 @ 18:27:25
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: tess

Guuud vilka blå ögon du har alltså...

2010-08-13 @ 10:41:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0