Underkjolen

Nu ska det jagas en stark skena till underkjolen. För er som inte vet så kan det sitta skenor i underkjolen så de kommer ut i vidd och man slipper ha allt tyg snörande runt benen. Men det är inte det lättaste att hitta sådana. Men jag har sett en sida på nätet som har något liknande, frågan är bara hur stadiga dom är?

Jaja...ett litet problem till som ni märker när det gäller klänningen, hehe. Det kommer handla mkt om klänningen i framtiden så hoppas ni inte blir uttråkade!!

Jag påbörjade på underkjolen förresten igår å har nålat fast första våden som är 10m*0,40, mkt tyll blir det som sagt å det ska på minst 3 våder till...lägger inte en bild ikväll på hur det ser ut. För underkjolen gör inget om ni ser, hihi!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe å leta vidare!


En sån här skulle jag kunna ha, men vet inte om det blir snyggt med släp på underkjolen...hmm...




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi var borta från tisdag-onsdag det räckte, man blir ganska så less på att åka bil i slutet,hehe;) Vi ville ju se så mkt som möjligt med, å då blev det mkt åkande;) Men resan var en riktig upplevelse, en erfarenhet rikare..skönt att vara hemma har inte återhämtat oss än;) Duuuuuu när blir den där fikan? Så bilder kommer när jag får ork;)

2010-08-05 @ 18:44:41
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

I am totally not trött på att höra om klänningen! Vill se bilder tack!!!! Jag är intresserad av att sy också så jag tycker det är lite kul att höra hur du gör din klänning. :)

2010-08-09 @ 16:56:04
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej, jag letar också skena till en underkjol. Skulle du kunna tipsa om var du hittade din? Tack!



//Ellen

2011-01-06 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0