Rapunzel hår

Jag tog kontakt med företaget som jag köpte håret ifrån å hon som svarade var super trevlig! Tydligen är det så i början att det kan lossa en del hårstrån eftersom det sys fast och hon rekommenderade mig att tvätta håret några gånger, borsta, kamma å även använda det ett par gånger innan själva bröllopet! Om det fortfarande lossade ovanligt mkt hår så skulle jag få byta det eller få pengarna tillbaka. Det kallar jag service och bra kundbemötande! Så jag kan varmt rekommendera RapunzelofSweden om ni är ute efter snabb leverans, bra priser och väldigt bra service. Än kan jag inte säga så mkt om själva håret (mer än att det är snyggt i bäde färg och utseende) utan det får jag återkomma om. Men jag tror ju att även håret håller vad de lovar, ska bara testa det ett par veckor först! Sen det lyxiga paketet som kom är bara ett plus...


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst är det kul när man får ett bra bemötande!! ;) Å, vad bra att du blev nöjd!! ;)

Kramen, Maria

2010-08-21 @ 14:38:04
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Chris

Mycket vackert! Nu har jag hittat tillbaka hit. När min dator gick sönder så tappade jag lixom tråden :D hehe

Hoppas allt är bra med er och att du inte stressar ihjäl dig!

//Chris

2010-08-21 @ 22:54:42
URL: http://kristallklarvinter.blogspot.com
Postat av: Helen

Jag har beställt därifrån och ska sätta i i veckan. Så jag kan säga hur det blev. Ska bli jättekul med långt hår .

Kram

2010-08-22 @ 08:30:54
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0