Nyfiken

Idag har jag hållt igång sen 06.00 imorse så nu börjar jag känna mig lite slö!

Somnade nämligen på golvet brevid Lion igår kväll när jag sövde han, hehe. Undrar vem som somnade först? Skönt att somna så tidigt iaf å förmodligen blir det tidigt ikväll med. Det är ju inte så lugnt numera på dagarna här hemma för Lion är ÖVERALLT! Kolla själva...

Skåpet med plastburkar måste inspekteras i minsta detalj...


...men ut kommer han inte själv än (tidsfråga)


Han ställer sig mot allt nu men har inte riktigt kommit på hur man kommer ner än bara. Men kul är det tydligen!

Häromdagen shoppade jag lite kläder på Polarn och Pyret, bra kvalitet å nu hade de rea å då passade jag på =))
Mössa å sockar var det ordinarie pris på men turkosa tights å tröjan var rea. 
 

Usch va trött jag blev nu när jag satte mig ner. Va ute å sprang en sväng förut med å hade mag-ryggträning efteråt...det var nog det som tog musten ur mig. Ska nog kolla om Lionvill sova middag med mig nu, hihi!

Ha det så gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, jag sov typ inget inatt... Sov över hos våra vänner å sängen var för mjuk åsså var jag nog lite nervös över min vad. Fick senadrag förra natten å har riktigt ont i vaden sen dess. Känns lite som när jag hade ischiasont så lite småpanik dyker upp i skallen...

Skulle kunna somna nu å jag undrar om jag inte ska ta mig en powernap!?? Sambon är i källaren å går igenom sina "datorlådor" å kollar vad som ska till återvinningen. Hi,hi, kul att han börjar med rensningen. ;)

Kramen, Maria

2010-08-04 @ 17:20:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!

Jag har tydligen fått endometrios:( Mensblödningen går ut i buken, smärtor i rygg + ben så troligtvis tar de bort livmodern...



Jättesöta kläder förresten:)



kram!

2010-08-04 @ 22:09:05
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Nina

hihih så sött :D

2010-08-06 @ 13:07:03
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0