Lekhage sökes...

Ganska intressant med att se hur många som läser å hur många som kommenterar! Va inte rädda för att skriva en kommentar, det uppskattas av mig, även om det är ris =)

Va på bvc förut å Lion har växt 1 cm å gått upp 400 g på en månad, så nu börjar viktkurvan droppa lite, men det beror väl på all motion han utövar varje sekund! Att få han att sova middag mer än en timme är omöjligt, till min stora besvikelse eftersom jag har massor att göra å får inte mkt gjort när han är vaken för han måste passas hela tiden! En sån där lekhage har jag vart emot med de andra två barnen men nu funderar jag starkt på att införskaffa en sådan! Någon som vet vart man kan få tag i det?? Helst med hala väggar med så han inte kan klättra över dem, hehe!



Hittade en blogg där de hade en väldigt smart lekhage, måste ta reda på vart man köper denna! Men vart har man den i vårat enormt stora hus?? Ja inte ska det vara lätt inte....


Kommentarer
Postat av: tess

Du får bygga en hage vet ja... med elstängsel överst så han inte tar sig ur... finns på typ biltema för änder å sånt... ler.



Härlig ålder då de är överallt å ingenstanns...

2010-08-23 @ 14:36:33
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Hanna

Babyproffsen har tittade på en sådan för ett tag sen:)

2010-08-23 @ 16:36:59
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej du! Va spännande med klänningen, ska bli såå roligt att se resultatet!

2010-08-23 @ 18:54:12
URL: http://sanderzzon.blogspot.com
Postat av: Bokmalen

Jadu, nån hage vet jag inte vart man får tag på... ;)

Visst är det lite skönt med rutiner igen. Det är ju lite både och.

Körde ett härligt pilates cirkelpass ikväll å jag känner "fortfarande" mig peppad. ;)

Krmaen, Maria

2010-08-23 @ 20:49:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lina (BT)

Åhå.. vad roligt att få se smakprov på kjolen! Fantastiskt! Tyll är verkligen förknippat med bröllop!



Blir nog en tylldröm för mig med tillslut ;)

2010-08-23 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0