Inbjudningarna är klara

Äntligen ska inbjudningarna iväg! Dessa kort har gett mig stressmage, hur man nu kan stressa upp sig inför en sådan ska. Men det har väl med att göra att man inte ska glömma någon, att det inte ska bli fel helt enkelt. Min käre blivande har velat lite fram å tillbaka med gästlistan men nu har han äntligen bestämt sig. Så det blir ett extra kort att göra..hmm. Men jag älskar han ändå, hahaha!!
Det känns som man är ute i sista stund när man läser olika forum för vissa som ska gifta sig samma datum som vi skickade ut sina för ett par månader sen men sen finns det andra som gjort som vi, skickar 2 månader innan. Det är sån hysteri kring bröllop och jag tror man stressar varann lite inne i forumen, men ack så roligt det är att få kontakt med männinskor som är i samma båt som oss...bröllopsplanering!!
Kan inte visa er korten än utan det får vänta tills på fredag då jag hoppas alla fått sina, men jag är riktigt nöjd med dem och det har tagit sin lilla tid med allt klippande, klistrande å plottrande. Men KUL har det varit!!




Kommentarer
Postat av: tess

Spännande...

2010-08-18 @ 14:04:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah gud säkert jättefina kort, Jag hade vart som du stressat upp mig för en egentligen inte så stor grej;)

Men man vill ju att allt skall bli perfekt;) Å ditt kommer nog vara mer än perfekt;)

2010-08-18 @ 18:25:48
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0