Har inte tid, men....

...kan inte låta bli att sätta mig här en stund =))

Ska iväg på jakt efter ett bra strykjärn snart, måste ha ett nytt för det jag har är typ 10 år gammalt å värdelöst! Å det går inte nu när jag börjat på klänningen, inga fläckar är tillåtna å sen är det ju bra om ångan funkar oxå! Kollade på Elgigantens sida å fann ett som jag hade när jag jobba på KappAhl med specialbräda till. Men det priset är inte aktuellt nu...8990:-, haha! Så det får bli ett annat.

igår kväll (inatt) klippte jag till 14 meter tyll varav 10 är till våderna som ska rynkas å sättas på underkjolen, ett slavgöra kan jag lova men det kommer bli skitbra, det är jag säker på! Kjolen kommer bli enorm, tänk maräng ;)

Har även sytt ihop kjolen nu i lakansväven så vi får se hur allt blir, spännande för mig iaf!

Ha en trevlig eftermiddag så återkommer jag säkert lite senare med lite bilder med!

Kommentarer
Postat av: Blivande Fru Svensson (30 dagar kvar)

Åhh vad spännande, ser fram emot att få se dig och din klänning sen :)

2010-08-04 @ 09:45:58
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Blivande Fru Svensson (30 dagar kvar)

Åhh jag hade gått upp 8 gram men lagt på mig över 2 kg muskler och har en massa vatten i kroppen, jäkla lingonvecka...



Jag mäter mig en gång i veckan och nu har jag förbjudit mig själv från att ställa mig på vågen hemma.

2010-08-04 @ 10:58:02
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Blivande Fru Svensson (30 dagar kvar)

Anledningen att jag misstänker henne är att hon har gjort så förr mot andra... Hon gör allt för att få som hon vill.

Tyvärr så lyckas det inte med mig utan hon får det bara värre själv. Slutar hon inte snart så blir det polisanmällan...



Kram

2010-08-04 @ 11:06:02
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu är jag tillbaka från Europa resan, kommer komma massa bilder;)

Resan har vart underbar!

Massa fina rosor nedan, gillade aqua!

2010-08-04 @ 13:21:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0