Gräsänka

Idag har jag inte haft tid att sitta vid datorn! Hade glömt hur det är att vara ensamstående, hehe! Samuel är å jobbar i Norge till på fredag så 3 dagar med två barn själv är vad som ska fixas för min del. Men det är inga problem utan de har vart jätte snälla idag bägge två, förutom att jag har varit skittrött å nu på kvällen började plötsligt må illa, fast det släppte efter att jag åt. Har inte ätit så mkt.

Izan började 1:a klass idag å det var stort! Jag å Lion följde med henne å var med henne första timmen, jätte mysigt att se henne sitta i skolbänken å räcka upp handen när hon ville säga något (stolt mor)! Barndomsminnen dök upp när man själv började skolan, pirrig å nervös så man nästan spydde men sen släppte allt efter första rasten. Så nu är det slut på leken för hennes skull, helt plötsligt är hon stor å på lördag fyller hon 7 år!!

Systeryster har varit här idag med och förgyllt min dag med en massa prat å bollande med idéer å råd å tips, riktigt mysigt! Men nu är jag totalt slut så sängen blir det för min del om typ 10 minuter! Orkar inte hålla dessa blå öppna en sekund till! Skriver lite mer imorgon, sov gott!


Stolt storasyster å busig lillebror är på väg till skolan :) Mina små älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0