En ny härlig vecka!

God middag!

Här är det full fart som vanligt och jag ska snart bege mig ner tills stan för att lämna tillbaka 10 m tyll jag köpte i fredags! Vet inte än om det går men jag ska göra ett försök. Jag skulle nämligen ha en vit tyll till underkjolen och när jag stod i butiken så tyckte jag att den inte såg vit ut, men expediten hävdade att den var vit. Ok, tänkte jag...jag som är färgblind kanske eller att det beror på ljuset. Men när jag sedan skulle ta upp den för att börja sy senare på kvällen så såg jag att den var inte vit utan ljuslila, tom Samuel som inte kan något om tyger sa att den är inte vit. Gissa hur arg jag blev på en skala?? Å med tanke på att hon inte hade öppet i lördags så har ilskan hunnit gå över..tur för henne. Så håll tummarna nu att jag får byta, är ju inte jag som gjort fel eller??


Annars är allt bra här hemma..hehe. Lite lagom stressad med allt bröllopsbestyr men så ska det väl vara!

Ville visa bildbevis på det Lion lärde sig igår! Å givetvis blev det som vi trodde...han stod i sängen i morse å påkallade vår uppmärksamhet, hahaha!









En helt överlycklig liten kille!!




Önskar er en jätte fin dag trots solens frånvarande!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ni har ju en solstråle där!! ;) Här har solen lyst hela dan fram till nu. Vi har haft några vänner på besök. Då dom har en 2-åring å en 1 månaders så var vi glada att solen sken så vi kunde sitta ute å njuta av solen. ;) Då hade ju 2-åringen plats att springa å busa på oxå!!

Hoppas verkligen att du får byta tyget. Det är ju inte billigt å du blev ju lurad så jag tycker att det borde gå bra!!

Kramen, Maria

2010-08-02 @ 15:09:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0