Egentid är viktigt

Inatt satt jag uppe till fyra!! Inte bra men det är lite svårt att sluta sy nu så jag får vara lite trött ibland. Tur jag har en så underbar blivande man som ger mig lite sovmorgon när det behövs!

Idag blir det firande av Lisa som fyller 5 år på tisdag, men då är hon hos sin mamma i Norge så det blir lite svårt att fira henne då. Tjejerna har börjat leka så mkt med dockor så det är temat för årets födelsedagar (även Izans om 2 veckor). Väldigt viktigt är det ju att de får någorlunda lika paket med...hehe. Jag menar att får den ena dockvagn ex så måste den andra få det med. Rättvisa rättvisa....

Tänkte ta ett skönt bad ikväll när Lion somnat å tända en massa ljus å ett glas vin med...måste ta hand om sig själv annars orkar jag inte ta hand om allt å hela familjen. Det är ite svårt att hitta tiden bara men Samuel brukar tvinga mig i badet...haha!

Ingen idé att fråga vad ni ska hitta på för ingen svarar ändå :) Men om ni vill bertta får ni det!

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster..

Ikväll ska jag och lillan bara mysa och spela spel.. Pettan jobbar (och har gjort sedan kl 11 imorse).. Vi är kvar i Tidan.. Du är så duktig som syr din egen klänning!! <3 Love u!!

2010-08-14 @ 14:17:55
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anna

Jodå! Här har hela förmiddagen gått åt till att hämta en byggsats till en friggebod som ska byggas (fortast möjligast) åt stora tjejen:)

Önskar dig en fortsatt fin helg!



kram

2010-08-14 @ 14:33:36
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi joooo jag svarar;)

Ikväll blir det lugnt, vi har grillat o myst ute på vårt altandäck;) Jag har bakat en liten kaka som vi har smaskat på. Nu blir det lugnt börjar jobbet på måndag igen efter en välbehövlig semester..Skall fortsätta tömma vår damm så när hösten o vintern kommer så är det förberett.

2010-08-14 @ 17:37:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Idag har vi varit å testfotat inför ett roligt uppdrag framöver (hemligt än så länge). Det gick bra. Sen handlade vi lite smått å gott å avslutade med en fika hos en kompis som blev middag där oxå. ;)

Sen kom vi hem å då har jag suttit med lite bildredigering. Försöker lära mig lightroom å redigera "raw-bilder". Inte det lättaste men riktigt roligt!! ;)

Solen har lyst idag så vi har bättrat på brännan hela dan i och med att vi varit ute hela dan... Blir nog till att va ute imorgon med för på måndag börjar allvaret.

Sambon min var oxå uppe till 4-tiden inatt. Han har fått en trojan i datorn som han satt med...

Hoppas du får sova gott inatt!!

Kramen, Maria

2010-08-14 @ 22:37:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0