Tjej-mys ikväll!

Å så var det FREDAG med strålande sol!! Underbart å gå upp, fixa kaffe, sätta Lion i babysittern, slå på Vakna med the Voice på tv:n och sippra kaffe ur min Filippa K mugg....det är morgonmys på hög nivå!

Senare idag ska jag å Izan på hennes första utvecklingssamtal i skolan, hoppas hon är snäll...hehe. Alltid lika spännande att höra vad lärare tycker om ens barn och givetvis hur det går för henne i klassen.
Efter det är det dags för henne att åka till sin pappa i helgen och då passar jag på (när jag har lämnat henne) att träffa mina vänner på lite tjej-mys-middag innan jag drar hem till byn igen. Det blir en prövning både för mig och Lion som ska tillbringa kvällen utan mig och bara med pappa, hihi. Men det ska nog gå bra. Jag ska ju inte vara borta en evighet precis...

Söta Linda efterlyste igår ett foto på mig här i bloggen. Hmm...?? Är ju inte någon uppsjö av den varan så kanske kanske bjussar jag på en bild lite senare.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig morgon. Själv gjorde min sambo frukost till oss. Ska iväg en sväng till återvinningen å sen hälsa på några vänner å deras 1-åring. Till middagen får vi en kompis på besök. Det blir väl våran dag i stora drag. ;)

Kramen, Maria

2010-04-16 @ 11:42:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman..har beställt hem klänning nu så nu får man hoppas att den är lika fin i verkligheten som på bilderna..Ha en skön helg söta.kram kram

2010-04-16 @ 14:07:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helen

Hoppas du får det jätte mysigt på din tjej träff. Kan vara skönt att komma ifrån lite och ladda batterierna.

Kram

2010-04-16 @ 14:27:53
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Undrar ifall din tjejmiddag blir lika rolig som min var... The Voice pallar jag inte av, de är så krystade av sig liksom. Jag vill höra Morgonpasset i P3 när jag vaknar!



Btw, det är fortfarande så att din blogg är för bred för fönstret.

2010-04-18 @ 08:04:53
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0