Nu är jag både och, hihi!

Idag är det en väldigt speciell dag, hihi! Jag har blivit FASTER!!! Min älskade bror har blivit pappa för första gången och det är stort! Har sett den lille söte pojken på kort å han är helt underbart söt! Så nu har Lion någon att busa med i framtiden, skiljer ju bara 3,5 månad på dem så det kommer bli bus!! Nu måste jag bli frisk så jag kan hälsa på det lilla miraklet å snosa nyfödd, hihi!

Annars så är det en vanlig dag här i gettot :) Min kära mor ska komma förbi med en räfsa så jag kan börja få ordning på den här otuktade trädgården. Har börjat skissa i på hur jag vill göra å det kommer kräva mkt arbete. Får se om det blir iår man gör det mesta eller om jag väntar tills nästa vår. Måste ju se alla växter som ska finnas gömda här innan man börjar riva.

Lion har fått en ny kompis...


Kolla in dreglet, haha!

Den här hunden fick Izabelle hennes andra jul å det har varit en favorit, verkar som det går i arv =))


Önskar er en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Grattis till att du blivit faster!! Så kul!! ;)

Ja, nog är det smart att kolla vad som finns först innan ni börjar riva. För tänk om nåt fint ryker!???

Kramen, Maria

2010-04-15 @ 18:10:02
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Grattis! Jag är moster tre gånger om jag (haha där slog jag dig!)

Det blev ju bra med åldersskillnaden där på kusinerna. Mellan mig och min kusin är det också bara tre månader.

Din trädgård blir nog tjusig snart... Kom ihåg att en kvinna aldrig ska ha större trädgård än att hennes man kan sköta den, hehe!

2010-04-18 @ 08:02:10
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0