Tillbaka

Som ni märkt har jag tagit en liten paus från bloggen å bara njutit av denna helgen! Den har vart fylld med roliga å mysiga stunder!
Fredagkvällen var helt fantastikt rolig och jag längtar redan tills jag får träffa tjejerna igen! Allt hade gått jätte bra med Lion och när jag var hemma vid ett-tiden på natten så sov han så sött i sin säng.

Lördagen bjöd på mys med darling å minsta sonen. Vi gick en stund på stan å hittade en jacka till mig, några tröjor å pyjamasar till Lion och sedan åkte vi å handlade mat för att ha en helkväll hemma! Vi hade fortfarande inte firat våran förlovning ordentligt så det gjorde vi igår med oxfilé och rött vin, det var så mysigt! Man behöver sådan lyx ibland för att orka med vardagen och uppskatta den till hundra!

Så idag ska jag å Lion snart ta en promenad i blåsten, men jag är så rastlös så jag får helt enkelt ignorera vädret och ge mig ut iaf, hihi! Det är så skönt att gå långa promenader fast man är totalt slut när man kommer hem å fötterna värker. Sen att det ger resultat på vågen är inte fel heller....-2 kg denna vecka å mer ska det bli i veckan som kommer! Äntligen har det lossnat å jag är på G!

Fick aldrig till någon bild i fredags men ska försöka bli bättre på att visa er bilder på hela familjen. Att jag undvikit foton på mig har sina anledningar men jag ska bli bättre på det om ni vill se.

Ha en fortsatt trevlig å skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig helg! ;) Kul att ni tog er tid att fira.

Vi tog oss ut i blåsten idag för en promenad men oj, vad kallt det var!! Trodde det skulle va varmare så det blev inte riktigt den njutning jag trodde. Men det kändes bra att komma hem igen, in i värmen. ;)

Kramen, Maria

2010-04-18 @ 15:21:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Minus 2 kilo! Tjoho, grattis! Snart är du en skinnybride! Jag har också gått ner en del, har dock ingen våg men man märker det ju på kläderna. :)

2010-04-19 @ 09:23:56
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Hanna

minus 2 kilo det är ju rikigt brA:) jag måste skärpa mig hihi! så man kan få sin drömkropp till slut !!:))) jag har en bild hur jag vill se ut! vi får peppa varandra!:)

2010-04-19 @ 09:46:20
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0