Som sagt...lite trött idag!

Gårkvällen var helt underbar! Dert bjöds på underbar smörgåstårta med gott att dricka till, hihi. Sen lekte vi en del lekar som blev helt hysteriskt eftersom vissa var VÄLDIGT hetsiga att vinna, haha. Jag var inte en av dem faktiskt för jag kan förlora även om det inte är kul. Om jag räknade rätt var vi 15 goa tjejer som hade en helkul kväll helt enkelt. Sista leken eller spelet gjorde vi 01.30 inatt...hette nått med ägg. Å sista bruttan gick hem vid 03 tror jag å då passade Lion på att vakna för att äta. Sen sov han hela 4 timmar till...hehe...kan ju säga att jag hade önskat lite mer sömn men det får bli en tidig kväll idag istället. Är ju inte varje dag man är på pyjamasparty så det är det värt! Nu hoppas jag inte det dröjer ett par år till innan jag träffar alla igen. Är ju inget avstånd egentligen mellan Skövde-Lidköping, men latmasken tar lätt över i mitt fall.

Har ni haft en bra helg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0