Sälenuppdatering

Hallå!

Det har inte blivit så mkt bloggande för mig i veckan för vi har haft fullt upp hela tiden =))
Man vaknar på morgonen, äter frulle å sen tar det sin lilla tid att packa in allt i bilen å hålla ordning på alla ungar innan man kan åka ner till backarna för att packa ur allt igen, hehe. Det är ju inte som att vara i fjällen utan barn direkt. Sen att Lion är så liten gör ju sitt. Vi är tvungna att ta bilen ner för att hans vagn måste med.
Allt går iaf jätte bra å alla sköter sig, även lillplutt! Idag åkte äntligen Lisa skidor med. Hon har gått å kollat in alla i veckan å inte riktigt vågat, men nu tycker hon det är kul. Izabelle är våghalsig som vanligt å åker för fulla muggar. Hon tycker däremot inte om att svänga utan ska helst åka störtlopp, haha. Fast när vi har tagit upp henne till toppen (2 gånger) så har hon fegat ur. Backarna som är bredare är tydligen värre än smalare och brantare....hon är rolig hon.

Jag å Samuel har bara åkt en gång utan barn så vi hoppas på ett par turer imorgon som oxå är sista dagen :(


I onsdags tog vi skidpaus å badade på Lindvallens miniäventyrsbad å det var riktigt mysigt...tyckte Lion med!


Jag å mina älskade ungar!!


Mysgos!



Nu ska jag dra iväg till Ica å köpa saker till äpplepajen!

Ha en jätte fin helg!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Lion börjar bli lite lik dig tycker jag! Undrar om jag skulle komma undan benbrott ifall jag ställde mig på ett par skidor? Jag försökte mig på att åka rollerblades i somras och det var ju bara sekunder från en olycka... Tror jag är för gammal för rollerblades. Skidor maybe not. Snön är ju åtminstone mjuk att bryta nacken mot, haha.

2010-04-03 @ 11:32:40
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Hej! Är nu tillbaka efter en underbar resa. Vad stor han blivit lillkillen!! ;) Det är nästan så jag blir lite "avis" på er fjällresa, men bara nästan. Jag är inte alls missunnsamm utan tycker att ni är såå världa att få umgås med familjen sådär. Älskar att va i fjällen men får alltför ofta inte till det med att åka upp.

Ta och fortsätt njut!!

Kramen, Maria

2010-04-03 @ 13:58:09
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

naww va fina bildeR:)

2010-04-06 @ 11:31:17
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0