Rivstart igen!

Dagen har kommit då jag måste ta tag i gi-maten igen på ett slaviskt sätt. Känns inte så roligt nu när man ätit som vanligt från och till i 2 veckor, men jag får totalt panik när jag ser mig själv i spegeln eller på kort å inser hur många dubbelhakor jag har kvar, hehe. Så idag är det rivstart igen...
Sen ska jag även börja ta dagliga långpromenader så fettet bränns å på rätt ställen med. Jag längtar tills den dagen jag ska iväg å prova brudklänningar å ha gått ned alla mina kilon!!

Jag hade ju gått upp 1,4 kg den veckan vi var i Sälen men under förra veckan tappade jag allt å nu sen i fredags har jag gått upp 0,5 igen. Så det är bara att bita i det sura äpplet å köra stenhårt, jag vet att jag kan för viljan finns! Hittills har jag tappat 6 kg, men har 14 kg kvar tills jag är nöjd. Helst skulle jag vilja tappa ytterligare 6 kg efter de 14 kg men mitt mål är 14 kg. Så vi får se. Det är nu 5,5 månad kvar till bröllopet.

En världens vackraste kvinnor enligt mig, Carmen Electra



Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Det är ingen idè att äta GI mat lite då och då för det ger inget resultat. Det gäller en helt ny livsstil med den maten varje dag och sen vill man inte äta på annat sätt.

Lycka till

2010-04-13 @ 21:46:30
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0