När katten är borta...

Jag hade hoppats på strålande sol idag men just nu är det lite disigt så vi får se hur dagen utvecklar sig. Den blivande mannen är på väg till Norge för att lämna sin dotter och passa på att jobba. Han gör det en dag i veckan och de dagarna brukar inte vara så roliga för mig här hemma för Lion kräver alltid mer uppmärksamhet då. Han passar på när han vet att det bara är jag hemma, hehe. Men nu ligger han å sover så då ska jag skynda mig att skriva här och ta ett morgonpass på crosstrainern!

Izabelle ville väldigt gärna ta en promenad till Maxi-huset i eftermiddag för att köpa ett Top-Model målarblock, den promenaden kommer innebära mer än 1 mil...får se hur det blir med det. Visserligen ska hon cykla men det är långt för henne. Känner på mig att hon kommer genomföra det utan gnäll då hon har min envishet, hahaha!

Önskar er en fin förmiddag!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hoppas det gick bra för er!! Å att solen visade sig!!

Kramen, Maria

2010-04-26 @ 17:54:53
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Sådan mor sådan dotter... Att cykla en mil är inte så jobbigt... Om det är nerförsbacke och medvind. :)

2010-04-26 @ 18:27:50
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0