Heldag med motion

Självklart blev det en långpromenad till Maxi-huset igår för Izan skulle abslout ha ett block. Hon var så duktig å gnällde inget! Det blev 14922 steg för min del å nästan en mil så jag är nöjd! Jag gjorde även ett 30 minuters pass på crosstrainern och lite magövningar på morgonen så mycket motion blev det!
Idag har jag inte gjort ett skit än, men ska strax ta ett pass på crosstrainern igen för fötterna måste vila efter gårdagen. En långpromenad varannan dag är nog lagom tror jag.

Ikväll ska äntligen Izabelle få börja på ridskola! Som hon längtat och jag trodde det var kört att börja nu på våren men eftersom hon redan ridit några gånger för ett par år sedan så trodde inte ridläraren att det var några problem. Så igår va det tvunget att inhandlas lite ridkläder, ett par ridbyxor å en ridjacka blev det. Stövlar ska jag beställa på nätet för det skiljer 300:- spänn och det är mkt pengar!

Lion fick oxå lite saker igår....Å jag en stor latte, haha!





Allt inhandlat på Lindex.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kika in för nu har jag delat ut 50:- i rabatt att nyttja i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Ange koden "vår" i kassan..

2010-04-27 @ 19:12:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Hejja, hejja, vad duktig du är med träningen!! ;) Själv är jag bara trött å har ingen motivation att sätta igång. Har kommit in i en riktig "lat-period". Hmmm, å detta fast jag gärna VILL bara det att jag inte "orkar". Hur går det ihop egentligen!?? Men, men nån dag framöver ska jag ta tag i det. Tröstar mig med att jag i alla fall cyklar till jobbet 20 min enkel väg.

Fina kläder du hittat å kul med ridningen!!

Kramen, Maria

2010-04-27 @ 21:26:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0