Åh vad jag vill

Som sagt...vad ska man börja med när datum och kyrka är bokat?


Klart man kollar in skorna...hihi!

Dessa har jag förälskat mig i:



Hur läckra är inte dessa Jimmy Choo skorna?? Kanske lite för höga (vill ju inte vara längre än S) med 12,5 cm över backen.
Priset är en piece of cake...bara 12 205:-  HAHAHA!!! Undra om S går med på det :-o

Eller dessa enkla:


Oxå Jimmy Choo å de billigaste jag hittade. Endast 3250:-

Detta
 är en farlig sida....så länge man inte skiter pengar, haha!

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Ha! Den sidan tänker jag inte ens gå in på...

2010-04-07 @ 20:15:35
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Chris

Hej hej.

Ja dödsfina skor. Men tänk(!) vad man skulle kunna göra för de där pengarna.

Ja vi började ju lite tidigt med den där bananen. Men ändå. Nu väntar vi tills efter puréinformationen. Ska bli mycket roligt.

Miliam heter han.

Kram

2010-04-08 @ 07:18:13
URL: http://chrisbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0