Å så kom den hit

Då nådde snön Skövde med. JÄTTE kul...verkligen. Särskilt med tanke på att man hade packat ned alla vinterkläder. Men som det sägs...har man inget att göra så får man nått att göra. Nu ska vi inte låta oss nedslås av lite skit-snö utan se positivt på tillvaron! Den kommer att smälta fort =)) 

Jag har tagit fram tygerna som jag skulle sy påslakanset till Lion redan i höstas å nu är det dags för det. Så idag ska jag sy, träna och kolla på Vänner och umgås med mina barn! Izabelle kom hem förut efter en långhelg hos sin pappa och det är så skönt att ha henne hemma igen. Så där har vi lite kvalitetstid att ta igen. Antar att jag får läsa några kapitel ikväll för henne i boken, men det är bara mysigt!

Bäst att sätta fart nu!

Ha en bra onsdag! 


Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Det snöade lite hos mig också idag, var sådant där mysigt snöblandat regn... Fast det försvann ju lyckligtvis snabbt.

2010-04-21 @ 19:35:32
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Här har vi haft strålande sol igår å idag. Jag har dock sovit så jag har inte sett så mycket av solen.

Tur att du har att göra när det inte är uteväder. ;)

Kramen, Maria

2010-04-21 @ 20:28:14
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0