Kladd-lilleman

Idag skulle ena svägerskan med sin fina familj kommit hit men den dumma snön satte stopp för det. Börjar bli lite trött på snön och vill ha vår nu så man slipper snökaos, inställda resor, försenad man hem från jobbet och alla kläder som måste tas på och av bara man ska ut i 5 minuter! Men vi får nog stå ut i många månader till antar jag, så gilla läget eller stänga in sig tills den börjar smälta.

Vi stänger in oss idag och försöker få lite gjort för att ikväll mysa till Änglagård! Det var evigheter sen jag såg dem och min man har aldrig sett filmerna, så det blir nog båda filmerna ikväll om jag inte somnar =))


Mannen lagar middag och jag sitter å latar mig med datorn i knät...underbart!

Häromdagen fick Lion prova att äta själv. Det gick väl sådär för händerna var mycket roligare att äta med än skeden, men ett kort med skeden i mun fick jag, hehe! Att det var kladdigt överallt behöver jag väl inte säga...




Kommentarer
Postat av: Linda

hihi men det med hjärtljud o magtyp är ju bara skrönor, så vi får snällt vänta o se,tihi;)

Jaaa jag tänkte ta föräldrapenning i mitten av februari o innan finns det ju tid med såklart, frågan är bara när DU kan,hihi;)

Jisses har slitit med gardiner nu skönt o ha fixat med det innan med..=)

2011-01-06 @ 18:23:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åh va han är söt!!!!

Nej va tråkigt att de inte kunde komma :( ja man är verkligen riktigt trött på all denna snö!! Längtar såå till våren!

Miss you!!!

2011-01-06 @ 21:41:59
URL: http://famcummings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0