Vägningsdag och raggsocksgarnsjakt

Äntligen är bägge kidsen i säng och tystnaden är underbar! Eller tv:n är ju på så riktigt tyst är det inte.

Fyndade lite i garnaffären så nu finns det garn till några par raggsockar till :) Det är min stund när jag stickar. Det är precis som tiden str still och jag glömmer allt under tiden, så skön känsla! Hehe, jag snackar som en tant nu, jag vet. Men ni som tycker om att sticka vet vad jag menar!



Imorgon är det ridskola och Lion blir tvungen att följa med, vojne vojne...Ett koppel på han kanske inte vore en så dum idé ändå!

Nu ska jag leta på nätet efter ett garn som har utgått i sortimentet, men vill ha några nystan av det så jag kan sticka en tröja till Lion i höst. Hoppas jag hittar det för i affären i stan var det slut.


Den här färgen efterlyses!


Just det! Höll ju på att glömma, hihi! Det var ju vägningsdags idag! -3 kg på en vecka, det ni! Så nu är jag ännu mer taggad!



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Härligt!! Bra kämpat!!

Kramen, Maria

2011-01-17 @ 21:31:25
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Wow vad du har kämpat bra. Grattis

2011-01-18 @ 08:33:31
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

Grattis till ditt minus, kanonbra ju..:)



vet du, jag tränar inte en smula ens.. jag hatar att träna jag, haha.. men går ner i vikt ändå.. skulle kanske gå ner mera om jag nu tog mig i kragen och börjat promenera men näää.. inte nu på vintern..;)



nötter kan vara svårt, jag är lika och går upp om jag äter dom... det som jag gillar att mya till det med på kvällen ibl är pannacotta. :) yummi..



så fina sockor du gjort.. jag skulle med vilja kunna sticka, kan bara virka jag..:)



kramkram

2011-01-19 @ 15:30:04
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0