Underbart!

4:e dagen idag och jag är lite trött, eller väldigt trött. Men det går snart över till en massa energi om allt funkar som det ska.

I tisdags kväll beslutade jag mig för att köra efter Lchf istället för Gi nu de närmaste veckorna så det är ganska mycket fett man ska få i sig dagligen...typ 75% av sin kost. Visst mättar det på ett annat sätt men det känns väl inte som man går på någon "diet" precis. Fast jag var ju tvungen att smygväga mig idag, var ju lite nyfiken! -1,4 kg sen i måndags...så visst funkar det!

Ska snart ta en promenad med Lion så förbränningen får lite extra skjuts och OM jag orkar ikväll när prinsen sover så blir det pass på crosstrainern. Men jag får nog ta det lite lugnt nu när jag är lite trött i kroppen. Ska ju orka ta hand om en 1-åring som är överallt och på allt =))






Kommentarer
Postat av: Russin

hej hej..

tittar in lite så här på kvällen. :)



Grattis till ditt minus..



jag gillar lchf mer än gi faktiskt.. fast boken 6kg på 6 veckor är mera åt gi håller.. tror jag iaf.. hahaha.. 3 och 4 dagen är alltid svårast tycker jag, ont i huvudet och yr blir jag.. :(



kram



2011-01-13 @ 22:49:27
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Lena i Lyckebo

Dessa koster fungerar alldeles utmärkt men........Man måste fortsätta leva med dom för annars så ökar vikten hemskt efteråt.Det är helt enkelt en ny livstil som inte får brytas.

Kramisar

2011-01-14 @ 22:26:14
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0