En trött mamma idag

Fredagsmys idag! Hoppas bara jag orkar vara vaken tills ikväll. Lion har vaknat de sista nätterna och ska vara uppe ett par timmar innan han somnar igen. Givetvis vaknar han lagom tills jag är redo att sova. Så min sömn har inte blivit så mycket. Försöker att sova när han sover på förmiddagarna, men han vill inte sova längre än 1 timme, så någon ordentlig sömn hinner jag inte få. Måste få en vändning på det här för jag orkar inte så mycket mer, är sjukt trött. Är ju som en död sill jämnt.

Är lite ur gängorna just nu. Så inget roligt inlägg idag, men så är det att vara småbarnsförälder, inte alltid så rosa och mysigt.


Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Huvva så jobbigt att inte få sova ut ordentligt på nätterna men hav hopp min vän, den här tiden är kort och snart så är han en tonåring som sover jämt, fniss.

Hoppas att du orkar med en liten stund av fredagskvällen men å andra sidan så är det inte dumt att sussa skönt i fåtöljen heller<33333

2011-01-21 @ 16:37:46
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Bokmalen

Ja, det måste va jobbigt att inte få sova på flera nätter. En natt klarar man ju men blir det flera efter varann så blir det jobbigt... Hoppas du får sova gott inatt.

Vi är oxå trötta idag då vi vänder tillbaka dygnet efter nattjobb. Huvva vad det gör ont i kroppen att vakna efter bara 2,5 timmars sömn. Sen for jag å tränade pilates matta. Det var tufft å inget jag kommer göra varje nattvecka...

Blir nog en tidig kväll för oss oxå.

Ta hand om dig vännen.

Kramen, Maria

2011-01-21 @ 18:49:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0