Är inget roligt att vara sjuk

Seg dag idag och inte bara för att det är söndag utan för min förkylning är som värst idag. Har verkligen ingen ork till något utan minsta lilla gör mig helt utmattad. Men tyvärr är jag tvungen att vara pigg för S är och lämnar sin dotter och det betyder minst 14 timmar utan han. Att Lion är busigare än vanligt gör inte saken bättre, men vad gör man? Ingen idé att klaga heller för situationen är som den är.

Det lilla busfröet passade på att gömma min mobil förut och efter mycket letande och frustation från mig så hittades den, bland mina stickor och garn. Urladdad var den med så inte gick det att ringa till den. Får nog lägga den där han inte når den i fortsättningen, takhöjd, haha!


Nu har snart 1 vecka gått med lchf kost och imorgon är det dags för vägning och mätning för att se vad som hänt. Råkade äta lite för mycket nötter igår kväll så det kan ha gjort att min viktminskning blivit störd, men jag får se imorgon!

Nu vill jag bara bli frisk så jag kan lägga till träning på dagarna för att skynda på allt och för att komma i form någon gång.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du blir frisk snart vännen! Ah supergott med färska räkor;) Ni får komma hit i sommar så frosssar vi=)

2011-01-16 @ 18:41:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0