Ljust och Lantligt

Känner verkligen av träningsvärken i triceps efter allt slipande :) kan det vara så att jag är fruktansvärt otränad? Haha, Lion har mer muskler än mig för tillfället.

Har precis målat byrå, en liten hylla, ett litet bord och en tallrikshylla första gången så nu kan jag inget göra fören sent ikväll eller imorgon förmiddag. Vet inte än hur många strykningar jag behöver göra, men gissar på minst 2.

Lånade en bok på bibblan i förrgår som jag inte kan sluta bläddra i och drömma mig bort i. Sprang på den när jag skulle ha en bok med stickmönster till dockor. Har sett den på nätet för ett tag sedan men glömt att den fanns. Så jag blev helt förälskad i den, rekommenderar den starkt till er som älskar vitt i hemmet!

Inred och dekorera ljust och lantligt av Anna Örnberg









Bilderna är lånade av Adlibris.com och finns att köpa till ett välidgt bra pris! Du kan oxå provblädra lite!

En riktig njutning för både ögat, själen och hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Jag följde en hemsida där en man omvandlade ett gammalt hus i vitt och med riktigt finurliga idèer i inredningen. Kommer inte ihåg vad den hette men den var otroligt bra.

Vitt är vackert bara det inte blir för mycket sjukhuskänsla.

Kramis

2011-02-04 @ 21:56:32
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Nathalia

Å vilken fin blogg du har!

Postat av: Mamma Russin

hej hej..:)



nu var det ett tag sedan jag tittade in här.. vilka fina möbler du fixat till..:) tror soffan kommer bli underbart fin.. .



hur går det med gi/lchf? jag har snart tagit 10 kilo minus nu..:) känns så skönt..

kramkram

2011-03-09 @ 20:34:39
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0