Onödigt vetande

Måste ju erkänna att det slank ner både ena å det andra när vi var iväg förut till Rusta å ett par butiker till. Men inget onödigt utan bara saker till hemmet. Lådor och backar inhandlades så nu ska det väl bli ordning på torpet. Lion skötte sig exemplariskt förut den lilla incidensen vid tapeterna...hans armar är så långa så han fick tag på en rulle och vägrade släppa. tur för han att det var en provrulle och inget jag var tvungen att köpa :) Hittade dock inga tapeter till han om han inte ska ha Hello Kitty på väggarna? Så sökandet går viadre en annan dag.

Kom på mig själv att bli helt exalterad över hyllorna med rengöringsmedel (har en liten crush på allrengöring i spray form, väldigt praktiskt), det hade ju kommit några nya sorter jag inte sett förut (har säkert funnits ett tag men jag har inte sett dem). Kunde inte bestämma vilken bara så det var nära på att bli både Vim, 2 olika Ajax och 2 Cillit Bang. Men eftersom vi precis köpt 2 andra så blev det abra en, till min besvikelse! Jag valde Super Vim, hoppas den håller vad den lovar!

Ni är säkert JÄTTE intresserade vilket rengöringsmedel jag köpt... =))

Nu ska vi äta å sen är det slapp i soffan som gäller!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, vilken fin blogg du har. Jag har suttit och tittat på den hela dagen (eller de små stunder då lillan sovit). Funderar mycket på bloggdesign, men man hinner ju inte så mycket som småbarnsförälder.

2010-11-11 @ 21:38:47
URL: http://ladyfair.blogg.se/
Postat av: Camilla Malmgren

ett tips.. när jag skulle måla om mosaiken i duschen så tvätta jag kaklet med målartvätt. Det kan jag verkligen rekomendera till mycket. Rent, rent, rent! Fast det luktar inte lika gott som Vim. Städfanatiker som man är med basillskräck. hehe

2010-11-12 @ 12:45:44
Postat av: Georg Hendrix

Jag har varit sjuk och i mitt andra hem under ca tre veckor (och lite till). Igår ställde jag mig på ett kort udda jobb. Väl där börjar jag bläddra i en tre veckor gammal Dagens Nyheter och ser en "intervju-fråge-bild" på en f.d. klasskompis INGEN sett på nio år. Vad handlade frågan i tidningen om? Om folk har koll på ifall ens rengöringsmedel är farliga för hälsan :P

2010-11-12 @ 19:11:17
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0