Helgen som varit

Denna helgen har varit helt underbar! Vi kom aldrig ner på fredagen för en viss liten lilleman fick magknip å vi hade några jobbiga timmar tills vi åkte å köpte annan ersättning å gav honom. Han somnade till slut å var nöjd (efter en massa pruttande) så nu är det Nan modersmjölk ersättning som gäller här hemma å inget annat. Har ju hört att Semper kan ge lite magknip om man är känslig och det är han tydligen.

Men på lördag morgon drog vi iväg å möttes av min goa bror å fru. Vi har haft super mysigt med god mat, lite gott vin och en MASSA prat :) Det är så skönt att träffa dom å få umgås så länge. Trots att de "bara" bor ca 10 mil från oss så blir det inte så ofta för de jobbar varannan helg å brukar ha fullspäckat schema de inte jobbar. Så det blir verkligen kvalitetstid när vi väl träffas, hehe.
Tyvärr springer helgerna iväg alldeles för fort så nu dröjer det ett tag tills nästa gång.

Lion skötte sig hela helgen å var så nöjd med tillvaron där nere. Han trivdes som fisken i vattnet hos dom å vi med såklart. Det är så skönt att komma iväg ibland å inte behöva känna några måsten som att diska, tvätta eller städa utan bara kunna slappna av. Å det gjorde jag iaf...

Efter några timmar där nere så blev jag lite rastlös å tog med deras vovve på promenad i snöovädret..hehe...kallt va det men så gött å röra på sig lite utan barnvagn :)

Snygg va jag me..


Fru B övar inför kommande bebis...


Å bror tränade han med fast musklerna...haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att bara åka iväg och ha det mysigt:) Jag ger också vår lillkille NAN + en msk Fjällbrynt i varje flaska ersättning han får...Då klarar magen det galant:)

2010-02-22 @ 14:57:28
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Härligt med en sån helg!! Det är så skönt att få komma iväg ibland. ;)

Kramen, Maria

2010-02-22 @ 16:27:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

I Götene givetvis!! Här har vi ALLT=)

2010-02-22 @ 21:03:54
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Haha där var du lagom påpälsad! Jag traskade ner till en nattöppen bensinstation för några nätter sedan. Var sjukt sugen på gooodis så jag gick dit. När jag kom in, klockan 01.50, så stirrade tjejen bakom kassan förskräckt på mig några sekunder innan jag kom på att jag hade mössan nerdragen till ögonlocken och halsduken upp över näsan. Hehe, jag såg väl ut som en rånare med helsvarta kläder och dolt ansikte.

2010-02-24 @ 12:25:03
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0