Mitt hår

Idag känns allt mkt bättre, jag har fått sova några fler timmar å lilleman är än så länge på gott humör (förutom att han vaknade vid 05)! Ska snart ta ett träningspass på crosstrainern å sen bär det av till Willys för lite storhandling med en stycket bebis å en stycket dotter (barnvakt, hehe)!! Sen ska det röjas lite innan jag drar till Lidköping å lämnar Izabelle hos hennes pappa å sen ska jag fixa håret hos Emma! Hoppas hon får bort det röda/violetta som skulle vara brunt! fick hem mina extensions igår med, lyxigt paket men tyckte det lossade lite väl mkt hårstrån när man tog i det. Ska kolla med E sen vad hon tycker, annars åker det tillbaka till företaget jag köpte det av. Kanske därför det var lite rea på det??


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Håll i dig. Nu börjar jag om med träningen igen. Det blir ett lunchpass spinning idag å imorgon ska jag prova på pilates. Ett nytt ställe där en arbetskompis har tränat hela sommaren. Känns sååå kul att gå sätta igång igen. ;)

Hoppas, hoppas att det blir bra nu med färgningen å jag hoppas oxå att det funkar med extensions:en (elelr hur man nu skriver det???). Är du fundersam tycker jag du ska höra av dig till företaget å fråga om det ska va så. Vad jag har förstått så är dom riktigt trevliga å bra att ha att göra med.

Trevlig helg!!

Kramen, Maria

2010-08-20 @ 09:53:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Men så bra att du fick svar!! ;)

Jo, det känns som att det kommer gå bra med träningen. Det är ju en "livsstil" som jag trivs med. Bara det att jag kommer i perioder när jag är "lat" å dom perioderna mår jag inte alls lika bra...

Det känns så skönt nu efter passet. Hur jobbigt som helst under tiden men efteråt så är man så nöjd med sig själv. ;) Nu laddar jag inför imorgonbitti å första passet med Pilates-maskinen.

Kramen

2010-08-20 @ 14:41:50
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd att det lossade så mycket hår för det såg ju verkligen snyggt ut!



kram

2010-08-20 @ 23:36:18
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0