Candybuffé

Idag har vart ännu en tröttis dag men jag kämpar på! Pga min ryggvärk äter jag ju en del starka värktabletter som bidrar till min trötthet, men vilket är bäst eller sämst? Ha konstant ont i ryggen å knappt kunna göra nått eller vara lite extra trött?? Väljer det sistnämnda faktiskt.

Är grymt sugen på att ordna något så här till vårat bröllop. Godisbuffé är väl inget nytt men detta sätt har väl inte funnits i Sverige så länge antar jag. Älskar när det är utsmyckat å speciellt, hihi! Så detta prohekt tänkte jag passa vidare till min syster som så gärna vill hjälpa till med nått, å henne litar jag på när det gäller sånt här, hehe! Ska försöka att släppa kontrollen...svårt....

Så vad tycker ni? Nått ni skulle uppskatta på ett bröllop? Godis godis godis....!!!!!












Bilderna hittade jag på denna underbara bröllopssajt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men gud vad häftigt!! Man vill ju ha ngt som folk minns, så håller med, jag hade valt godisbuffé;)

När gifter ni er?

2010-08-17 @ 18:21:48
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lilla syster..

Ja ja JA!! Jag är gärna ansvarig för detta!! Fy så kul! Jag har redan börjat planera i mitt huvud! Vilka underbara bilder du lagt upp!



Lider med dig som ska behöva ha ryggvärken. Och som ska behöva gå på massa mediciner som gör dig trött!



Sänder en extra stor KRAAAAAAAM till dig min underbara älskade syster!



Jag vill gärna komma ut på myskväll någon dag nu.. Peter kan ju skjutsa ut mig innan jobbet och hämta mig efter :))

2010-08-17 @ 21:02:57
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Blivande Fru Svensson (17 dagar kvar)

Så mysigt det ser ut, nä så där ser det verkligen inte ut i Sverige. Den första bilden såg verkligen inbjudande ut :)

2010-08-17 @ 21:40:03
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ååå, det är ju en jättebra idé!! Där skulle jag trivas!! ;)

Låter inge kul med ryggvärken. Men visst är det bättre att kunna göra nåt än att bara ligga!??

Kramen, Maria

2010-08-17 @ 22:03:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0