Nästan 1 mil

Nu sitter jag å bloggar med en hand och matar Lion med den andra, det gäller att vara effektiv, hehe!
Vi har nästan precis kommit in från en underbar promenad i solen som var i två timmar! Trodde jag hade gått kanske 7-8 km å var tvungen att mäta min runda för att se här. Men jag hade gått 9,5 km!!! Inte konstigt att mina fötter värkte i slutet. Hade det inte vart för det så hade jag nog fortfarande varit på promenad för det är så underbart väder ute idag!

Strax är det dags för middag å idag blir det köttfärssås med coleslaw sallad, det är mumma!! Det gäller att hitta pastaersättare, hihi.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack för tipset! Det ska jag prova! Har ju kudde o allt hemma redan! :)



Kramar

2010-04-12 @ 19:39:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Helt underbart väder jag har nyss vart på promenad med Greven i skogen,helt lovely!

2010-04-12 @ 19:42:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anna Persson

Det är fint väder att gå i idag i alla fall i södra sverige! Vad betyder ditt bloggnamn? Babyblues är en depression i samband med förlossning? Du har väl inte depression av att vara mamma?

kram anna

2010-04-12 @ 19:46:35
Postat av: Bokmalen

Härligt med prommis i vårsolen!! ;) Själv tog jag cykeln till jobbet idag å det gick riktigt bra. Bara det att det är mycket vatten på vägarna så det skvättar upp på byxorna, men jag fortsätter m cykeln så blir det nog en vana!?? ;)

Kramen, Maria

2010-04-12 @ 20:19:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0