Det gäller att inte ge upp

Den här dagen som började så bra blev till en stor besvikelse när försäkringskassan ringde och meddelade mig något tråkigt. Pengar kan verkligen få en att må skit och ge upp. Men jag tänker inte ge upp! Det blir till att skriva ytterligare en överklagan till dem och hoppas att de tar upp mitt ärende. Har ju redan ett som ligger å väntar på svar. Ska jag få min sjukpenning från i höstas som jag har rätt till eftersom jag var sjuk? Det återstår att se. Om jag så ska gå på djupet med allt detta så tänker jag inte ge upp än...eller aldrig fören jag gjort allt som står i min makt! Någon gång måste väl allt vända??

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Bara på dom jävla idioterna...



Barnens klänningar går på under 600 kr tillsammans, vi gör efterrätten själv och bara där sparar vi flera tusen. Inbjudningskorten kan man göra själv osv. Jag ska göra våra vaser utav barnmatsburkar så att vi slipper köpa nya osv...

Hitta sånt ni kan låna osv. Alla våra dukar är redan köpta och på rea...



Gör så mycket som möjligt själva.

Hoppas att jag kunde vara till hjälp.

2010-04-14 @ 10:53:45
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, ge dig inte!! Det är ju för hemskt att man ska måsta strida med FK så mycket för minsta lilla. Blir så less. Hoppas du orkar med det för jag tror att det är många som ger upp å inte orkar ta striden. Hejja, hejja, stå på dig!!

Kramen, Maria

2010-04-14 @ 18:50:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Ja på dem bara! Min erfarenhet av Försäkringskassan är att om de säger nej direkt så brukar de ge sig när man ansöker andra gången, så överklaga!

2010-04-14 @ 20:21:21
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: 2BarnsMamman

Rätt inställning - kämpa på! Helt säkert kommer det vända till slut! Lycka till!



Kul att du tittade in hos mig och lämnade några vänliga ord! Stor kram

2010-04-14 @ 21:23:37
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0